تبلیغات در رسانههای اشتراک محور منعی ندارد
گروه: تیتر دو , نمایش خانگی | کد خبر: 45759 | ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در رابطه با پخش تبلیغهای چند ثانیهای در زمان پخش سریالها در شبکه نمایش خانگی واکنش نشان داد.
به گزارش ایران فیلم پرس، محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا گفت: منعی برای تبلیغات در رسانههای اشتراکمحور دیده نمیشود. این روال در رسانههای دنیا نیز وجود داشته است. بعضی رسانهها علیرغم دریافت اشتراک از کاربر، به کاربر تبلیغ نشان میدهند.
هرچند حسب احترام به حقوق کاربران در همان دستورالعمل محدودیتی برای تعداد نمایش تبلیغ، مدت زمان نمایش تبلیغ و قابلیت رد کردن تبلیغ قید شده است، اما متأسفانه در تعداد بسیار محدودی از سکوها (پلتفرمها) این دستورالعمل رعایت نمیشود.
به دلیل احترام به رعایت حقوق کاربران تمامی موارد یاد شده در کمیته تخلفات ساترا پیگیری خواهد شد و حتی این تخلفات در مواردی منجر به قطع درگاه پرداخت برخی رسانههای نمایشخانگی نیز شده بود که با تمکین رسانههای یاد شده از قانون و رفع تخلف، این مورد نیز مرتفع شد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید