۱۳۲ میلیون بازدید برای برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی»
گروه: رادیو و تلویزیون | کد خبر: 72171 | ۲۳ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۸:۱۳
براساس گزارش اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی، میزان بازدید محتواهای تقطیع شده برنامه «زندگی پس از زندگی» حدود ۱۳۲ میلیون بازدید بوده است.
به گزارش ایران فیلم پرس، پس از «محفل»، برنامه «زندگی پس از زندگی» دومین ویژه برنامه برتر افطار ماه رمضان در فضای مجازی است.
در مجموع تعداد محتوای منتشر شده بیش از ۲۹ هزار تقطیع بوده است. بیشترین میزان انتشار محتوا در پلتفرم ایتا با 19000 محتوای تقطیع شده و بیشترین میزان بازدید در اینستاگرام با 100 میلیون بازدید بوده است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید