ماجرای بیلبوردهای «سرزمین مادری» در سطح شهر!
گروه: رادیو و تلویزیون | کد خبر: 24311 | ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تبلیغات شهری نوعی اطلاعرسانی به شمار میرود که در کنار برخی از بیلبوردهای شهری آثار تلویزیونی، ضرورت داشت مردم در خیابانها با تصویری از «سرزمین مادری» مواجه شوند؛ سریالی که 10 سال اجازه پخش نداشت.
به گزارش ایران فیلم پرس، سریال «سرزمین مادری» پنجشنبه شب بدون هیچ اطلاعرسانی و ناگهانی به آنتن شبکه سه سیما آمد. سریالی که در دو هفته قبل از آن در تلوبیون پخش خود را آغاز کرده بود. حالا خبر از نصب بیلبوردهای شهری آن به گوش میرسد؛ اتفاقی که اگرچه مورد انتقاد برخی از کانالهای مجازی و رسانهای است که آثار تلویزیونی نباید در بیلبوردهای شهری تبلیغ شوند؟!
اتفاقاً ضرورت دارد برخی از آثار فاخر تلویزیونی در کنار آثار خوب و ارزشمند نمایشخانگی تبلیغات شهری داشته باشند تا به نوعی بهتر دیده شود؛ آن دسته از علاقهمندانی که به دلایلی در جریان پخش این سریالها و این آثار نیستند بهتر در جریان قرار بگیرند.
اما این تبلیغات محیطی ربطی به تعداد بیننده و به نوعی بحران مخاطب در تلویزیون ندارد. در بسیاری از کمپانیهای خارجی سریالسازی هم این اتفاق میافتد و از بیلبوردها و فضاهای شهری استفاده میکنند تا محصولات فرهنگی را معرفی کنند.
همچنان که تلویزیون این روزها تبلیغ سریالهای جدید نمایشخانگی که از ساترا مجوز میگیرند را در دستور کار خود قرار داده است. کاری که میبایست در دستور کار ارگانهای مختلف قرار بگیرد تا کمتر شاهد تبلیغات فیلمهای سینمای ایران و آثار نمایشخانگی از شبکههای ماهوارهای باشیم.
همه محصولات فرهنگی و هنری برای تبلیغ کردن به همه امکانات و بسترهایی که وجود دارد نیازمندند و هیچ ربطی به مدیوم آنها ندارد. فقط این نکته لازم به یادآوری است این امکان تبلغی را در اختیار سریالهای فاخر و ارزشمند و مخاطبپسند قرار دهید. یکی از آنها قطعاً «سرزمین مادری» است که بیلبوردهای شهری آن نصب شده و میتوان تصاویری از هنرنمایی بازیگرانش را در کوچه و خیابان به نظاره نشست.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید